קונים רכבים לפירוק או לנסיעה
 הרווח כולו שלך!
050-28-195-11
מזומן ביד ומייד!

רכב לפירוק איך עושים את זה


מכוניות הן כיום אחד המצרכים הממוחזרים ביותר
. הרכב הממוצע מורכב מפלדה על 65%.תעשיית הפלדה ממחזרת יותר מ 14 מליון טונות של פלדה מכלי רכב של סוף החיים בשנה. קונה רכבים ממחזר אפילו נוזלים כגון שמנים או גריז, גז קירור מהמזגנים עשויים להיות מחדש בשימוש על ידי המחזור או יימכרו למתקן מורשה לשימוש חוזר. צמיגי רכב גומי הם מחדש נמכרו, חלקם הוסרו למאגרים למחזור מאוחר יותר. מחזור רכבים אפילו מוצאים ממנו גומי ממוחזר הוא חלק ממוצרי קצה רבים המכילים רכיבי גומי. 
 

ישנם שלושה שלבים עיקריים שנלקחו בעת מחזור מכונית.

שלב ראשון במחזור - ניקוז וסילוק הנוזלים
 הכנת הרכב לפירוק היא חיונית למחזור תקין.  נוזלים חייבים להיות מנוקזים ומסולקים כראוי  מנוזלים כגון בנזין , ומכל הדלק הוסר; לשמש למתכת הממוחזרת.  המכונית הממוצעת מכילה כ 19 ליטרים של נוזלי הפעלה.  אלה צריכים להיות מטופלים כראוי, כדי למנוע את זיהום הסביבה. . כימיקלים מסוכנים כגון כספית במתגי חשמל תא מטען ומכסה מנוע וסוללות רכב דורשים טיפול מיוחד. הצמיגים הם הוסרו ומוחזרו בשלב זה.

שלב שני במחזור-  הסרה לשימוש חוזר

 חלקים רבים ברכב למחזור, בהתאם לגיל ולמצבו, יכולים להיות משופצים לשימוש חוזר. . המכונית פורקה והחלקים מחדש המכירה מזוהים. . המחזור של חלקי רכב מקטין את הצורך בייצור של חלקים חדשים.  כמה דוגמאות הן כל חזית ומסתיימת בחזרה, גוף לוחות, גלגלים, חלונות ושמשות.  חלקים הקשורים למערכות הפליטה אינם שימוש חוזר.

שלב שלוש במחזור- מחזור של חומרים

 ברגע שהנוזלים והפריטים לשימוש חוזרים יוסרו, המכונית מרוסקת.  הנותר יישלח למגרסה שתגרוס את המכונית בעניין של דקות לתוך חופנים קטנים של מתכת. זה מייצר שלושה זרמים המופרדים מגנטית לברזל, פלדה, מתכת אל ברזליות כגון אלומיניום ומה שמכונה אוטומטיות שאריות. מחזור חומר שאינו מתכתי זה מורכב מגומי, פלסטיק, זכוכית, קצף, וחיווט חשמלי. זוהי הסיבה מדוע זה חיוני כדי להבטיח כי כל החומרים מסוכנים יוסרו לפני שלב זה בתהליך.


 יש שוק עולמי לסחורות משתיים ענק. רבים מאלה הם חלקי רכב. יש אפילו חילופי סחורות שקובעים את המחירים ועסקות חומרים אלה בשוק העולמי. השווקים הגדולים עבור גרוטאות מתכת ופלדה נמצאים כיום בודו ובסין.